Valborg

Milton Ă€r lite piggare idag, lite mycket 😁 han river hela lgh iprincip. Det Ă€r bara ögonen som ska bli bra pĂ„ han ocksĂ„, stackarn.. Men om de inte regnar sĂ„ ska vi ut en liten svĂ€ng för att kolla pĂ„ brasan och raketerna med syster mfl. DĂ€remot Ă€r de vĂ€rre med mig, vaknade astidigt utav vĂ€rldens illamĂ„ende, huvudvĂ€rk, ont i magen, o ont i tamefan hela kroppen 😁 Ă€r helt död, som om jag sprungit ett marathon lopp elle nĂ„t haha! Tog en alvedon o min medicin sĂ„ jag börjar vĂ€l piggna till men e fortfarande seg o illamĂ„ende, undrar vafan de Ă€r som Ă€r pĂ„gĂ„ng.. Och NEJ jag Ă€r inte gravid. Jag o Lillis har duschat, lagat mat o Ă€tit o snart ska han vila middag o dĂ„ ska jag ocksĂ„ passa pĂ„ o sova en stund vill jag lova! 

Har pratat med polisen idag igen, gjorde Ă€ven det igĂ„r, Ă€ven om jag övertrĂ€dde besöksförbudet sĂ„ har Pontus kontaktat mig efterĂ„t, o dĂ„ mĂ„ste de göras en anmĂ€lan! Haha sĂ„ atteeeee 💁 lĂ€ngtar t rĂ€ttegĂ„ngen! Kommer va en lekstuga kan jag tro.. Herregud! Sen tala jag Ă€ven om "hoten" han kör med varje gĂ„ng vi har pratat om Milton. Han, hans mamma och "en till" som jag redan vet vem det Ă€r 😉 ska tydligen göra en anmĂ€lan till soc o se till sĂ„ jag inte fĂ„r ha Milton. Ska bli mĂ„ttligt spĂ€nnande att se vad som hĂ€nder med detdĂ€r. De jobbiga för stackarn Ă€r att alla dĂ€ruppe kĂ€nner till hans beteende mot mig, o dom andra tvĂ„s problem kommer ocksĂ„ komma fram om dom ska försöka förstöra för mig, enbart pga Pontus har gjort bort sig. Finns ju tillomed pĂ„ papper sen jag va i Gbg FRIVILLIGT, att de inte finns nĂ„gonting som brister i min hantering utav Milton och att jag och han har ett superbra samspel, o dĂ„ va de Ă€ndĂ„ i en utav mina svackor (dĂ„liga mĂ„ende). SĂ„, försök. VarsĂ„goda. 

FrĂ„gan Ă€r ju bara hur man ens kan vilja förstöra sitt egna barns liv mer Ă€n man redan har gjort, vill han att Milton ska hata honom för resten av hans liv sĂ„ fine, gör bort dig Ă€nnumer. 

Nu ska jag lĂ€gga lilleman sĂ„ han fĂ„r sova middag, ikvĂ€ll ska vi ju ut sĂ„ de Ă€r bara sĂ€tta fart! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia hÀr :) jag Àr född 94, bor i en liten hÄla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta Àr en blogg dÀr ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, Äsikter och sÄklart slÀngar av mig sjÀlv ibland.




RSS 2.0