En trött liten gosing

Som ska sova förmiddag nu, i typ en timme ☺️ jag tänkte äta bullar o titta på lejonkungen, varför inte bullar till frulle liksom, måste ju tänka på formen till sommarn 💁💪 

Sen har jag tänkt på en sak, jag har fått några kommentarer, även om dom är få, att jag ska försöka vara mer positiv i min blogg och blabla. 

Jag är ingen storbloggare som skriver mina inlägg utifrån andra och vad det jag skriver ska passa dom, jag driver en liten och personlig blogg där jag VRÄKER ur mig skit, detta är mitt bollplank. Det är allt ifrån mina svackor till roliga stunder, till minnen, till aggression, till barndom, till Milton, till djur till mig Osvosv. Det mesta är saker som jag tyckt vart jobbigt under dagen eller nåt som jag tänkt på ett tag. Jag pratar jävligt sällan med någon, utan jag gör såhär istället. Vill jag klaga på att min finne jag hade där i pannan va rätt jävla äcklig så gör jag de, tro de eller ej, men jag tar noooog friheten o skriva om precis vad JAG vill på min blogg, den är till för mig och mina närmsta, sen att de råkar vara ett hundratal till som jag ej känner, som e nyfikna, de är inte på mitt bord! Enkelt va? 😄 de tycker jag 😉👏





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0