Grattis där uppe bland molnen

Idag skulle du ha blivit 28år, Fredrik. Jag önskar du vore här så du kunde se allt som hänt på bara 4år. Marie har fått barn, jag har fått barn, johan ska få barn!!! Din bror ska bli pappa.. Men alla är splittrade, ingen umgås längre typ. Din lillebror är väl den enda som fortfarande är ute o härjar. 

Jag undrar hur allt hade sett ut om du va här, vad som hade hänt i ditt liv. Man kan bara spekulera i det så jag lämnar dom tankarna. 

Jag kan fortfarande inte ens fatta att det är sant. Liksom med isa och dom andra, jag förstår inte. Helt plötsligt är det en sten med ett namn på, som man ska gå och prata med, det är sjukt. De känns så tomt där på nåt sätt. Jag vet inte hur jag ska förklara. Men jag är säker på att du är med oss. Det har jag iof redan fått bekräftat. Men det har vart väldigt tomt här med nu ett tag.. 

Varje årliga Tibro cruising, så har jag en klump i magen tills alkoholen börjar slå. Jag vet att allt aldrig kommer vara som förut. Jag bara väntar, varje varje år, på att du ska komma med bilen. Men allt jag ser är dina bröder, dina och våra vänner. Du fattas. Men jag tar en sup, varje år, för dig, det tror jag vi alla gör! 

Grattis på din dag!
Jag hoppas du har det bäst däruppe, tills vi ses igen ❤️


~



Kommentarer
Postat av: syster M

Ja man kan inte förstå att man aldrig mer kommer få se honom, få prata med honom, ge varandra stöd. Åka runt å härja i hans bil. Supa o allt de där... Jag saknar dig som faaan Fredrik... Du va en sann vän... ❤️ Hoppas du har en magisk dag i da.. Så skålar vi tillsammans på tibro crusingen som alltid🍻

2015-05-02 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0