Hajstorp

Va ju i Töreboda förut, så åkte vi förbi hajstorp en sväng, för jag ville kolla. Jag vet ju att just den verksamheten har lagt ner, dom har tydligen öppnat ett flickhem där nu ist ett annat bolag. Jag vet inte riktigt varför exakt dom la ner men dom har ett till hem i Mariestad.. Som dom satsar på nu, jag saknar faktiskt just det stället! bättre ställe/personal går ej hitta, alla umgicks med varann o de va så sköna folk. Minnen med sofie och alla våra rymningsförsök/härj med personalen  spelades upp i mitt huvud på vägen dit, det är minnen jag aldrig kommer glömma. Tuffa men ändå charmiga tider alltså. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0