Hela mitt liv

Ja, det är vad han är. 
Min lilla lilla prins.
Varje dag vid din sida så är allt helt underbart, det finns vissa dagar jag bara vill slita av mig håret nu när du har börjat bli så trotsig 😂 men när du kommer gåendes mot mig, pussar och kramar mig o låter "mmh" av välbehag och lycka värmer det i hela mig! Du gör mitt liv fullbordat och du är hela min värld, jag ÄLSKAR att få följa alla dina framsteg och dina härliga faser du kommer in i 😉 allt har sin charm och du får mig att skratta och le o känna mig älskad, tusen gånger om dagen. Du ska veta, hur stark min kärlek är för dig min lilla lilla son. Att man ens kan älska någon, så mycket, som mamma älskar dig. ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0