Jag är tacksam

Nu går Milton hela hela tiden själv, 1-2ggr om dan kryper han en liten sväng men för de mesta går han helst. De går undan verkligen! ☺️❤️ 

Har duschat, lagat mat till lilleman, jag har inte riktigt mått bra psykiskt eller va jag ska säga idag, de har vart en liten nedåt sväng idag, så jag har inte ätit någonting än, så vi gick o mata ankorna som han älskar ☺️ o sen gick t Ica, handla lite mer mat o fyllde frysen med, köpte mig en panpizza jag tänkte jag skulle försöka få i mig ikväll i alla fall.. Ska strax lägga honom här, städa upp alla leksaker som ligger överallt, bädda rent i sängen o gå ut med råttan. Sen blir de lugnt.. 

Iaf.
Jag är väldigt tacksam, till min mamma, syster Marie, syster Linda, pappa och melinda som hjälper mig med Milton ibland när jag behöver det, o speciellt till mamma o Marie som ställer upp och har honom varannan helg. Jag känner att jag behöver det för att "tanka om" en stund, bara vara mig. Umgås med vänner eller ta det väldigt lugnt, speglar inte så stor roll, för att jag ska kunna vara den mamman jag vill hela tiden så behöver jag ladda om o tänka i min ensamhet en stund. Även om jag oftast hatar att vara själv o alltid har gjort efter alla dessa jävla hem, så har jag alltid haft ett stort behov utav en stund för mig själv. Att bara va liksom. Så ja, tänkte på de en sväng förut, att jag äntligen har fått lite ordning på allt runtomkring o att jag har så fina människor som hjälper mig när jag behöver. 

Nu ska jag försöka lägga lilleman i säng, han kastar macka på hela golvet justnu 😉 haha.. 👋





Kommentarer
Postat av: Syster M

Älskade syster.. Du vet att ja gör allt ja kan för dig och Milton... ❤️❤️❤️ Tack för vi får äran att ro om snutten lite extra... 👍

2015-05-04 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0