Pust!! 😅

Har storstĂ€dat/rensat i lgh, inser hur jÀÀÀÀvla mycket tvĂ€tt jag har nu igen. Helvetes jĂ€vla fan 😂 alltsĂ„ fattar inte varför dom inte kan fixa en jĂ€vla torktumlare hĂ€r för alltsĂ„ sĂ„ hade allt gĂ„tt sĂ„Ă„Ă„ mycket fortare, ist för typ 4 jĂ€vla linor vi ska dela pĂ„, 4lgh. Ghetto vafan.. Aja! FĂ„r se hur jag ska lösa dedĂ€r.. 😒 pappa tog iaf med sig lilleman o Jason och gick till farmor och farfar undertiden, de va snĂ€llt! FĂ„r se nĂ€r han kommer tillbaka, rökpaus o vatten nu iaf! Helslut 😂👌 sen e de ba blommorna kvar, sĂ„nt ska jag egentligen inte ha alltsĂ„ för dom ba dör haha 😉 

đŸ’Ș👋





Kommentarer
Postat av: Syster M

Ja kan ta din blommor 👍👍👍👍😁

Svar: Eller inte! Kommer bli naket! Haha 😚
Filly

2015-05-03 @ 15:14:23

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia hÀr :) jag Àr född 94, bor i en liten hÄla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta Àr en blogg dÀr ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, Äsikter och sÄklart slÀngar av mig sjÀlv ibland.




RSS 2.0