Sometimes i miss you

När tankarna springer iväg så kan allt möjligt komma upp, jag kopplar dofter, plater och låtar till minnen, med olika personer. Jag har 4st som jag har sagt upp kontakten med av olika skäl. Som jag vissa av dom ABSOLUT inte borde prata med, speciellt 2 utav dom. Dem andra två kanske mer va en mindre grej om man tänker efter. Men jag kan sakna allihopa ibland. När jag tänker på olika saker vi gjort ihop, så det blir riktigt jobbigt. Det va 4 tjejer jag har haft sjukt jävla kul tillsammans med. Förstår bara inte varför man ska sätta vänskapen på spel så som vissa har gjort (så brutalt också). Men det bevisar ju bara att dom va värda mer i mina ögon än jag i deras. I vilket fall som helst, så saknar jag vissa stunder, alla galna saker man gjort och alla skratt man har delat. Det är minnen som har satt sina spår. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Filly

Hej! Felicia här :) jag är född 94, bor i en liten håla som heter tibro tillsammans med min son född 25/4-14, min lilla chihuahua och katt. detta är en blogg där ni kan följa mitt liv som ung mamma, min vardag, åsikter och såklart slängar av mig själv ibland.




RSS 2.0